Turinio rinkodara

Nesvarbu, ar norėtumėte padidinti pardavimus, sustiprinti prekės ženklo žinomumą ar įgyti naujų klientų, turinio rinkodara yra įrodytas būdas šiems tikslams pasiekti. Turinys naudojamas visur ir daro įtaką įvairioms rinkodaros strategijoms.

- Elektroniniuose laiškuose dalinamasi turiniu siekiant sudominti paslaugomis, apsilankyti tinklapyje ar susisiekti.
- Tinklapyje esantis turinys generuoja lankytojų apsilankymus ir skatina konversijas.
- Turinys yra būtinas socialinės žiniasklaidos kampanijoms.
- Turinys yra būtinas tinklaraščio įrašams siekiant pritraukti naujus vartotojus.
- Turinys sukuria pasitikėjimą bei palaiko ryšius su kitais prekių ženklais ir įmonėmis.

Turinio rinkodara ir SEO

Turinio rinkodara tampa vis svarbesne SEO dalimi. Jei jūsų rinkodara ar pardavimai tiesiogiai priklauso nuo matomumo paieškos sistemose, optimizuotas turinys yra vienas iš kertinių aspektų siekiant geriausių rezultatų. Taip pat stiprus turinys yra vienintelis būdas gauti aukštos kokybės atgalines nuorodas, kurios ne tik atveda naujus vartotojus, bet ir didina tinklapio reitingą. Populiarūs informacijos sklaidos kanalai rizikuos savo reputacija ir nukreips sunkiai įgytus vartotojų srautus tik tuo atveju jei jūsų turinys turės kažką, ką perskaityti ir pamatyti bus būtina.

Turinio rinkodaros strategija

Turinio rinkodaros strategija yra susijusi su vizija - kaip ir dėl ko jūsų turinys bus sukurtas, tvarkomas ir galiausiai atnaujinamas. Galbūt jau turite turinio rinkodaros strategiją, tačiau nesate įsitikinę ar ji duos naudos? Pirmiausia turėtumėte atsakyti į šiuos klausimus:

- Kokius rezultatus atneša dabartinis publikuojamas turinys?
- Kokios esamos publikuojamo turinio spragos ar galimybės specifinėje nišoje?
- Kokiu tikslu yra kuriamas naujas turinys?
- Kokios turinio temos aktualiausios tikslinei auditorijai?
- Kokie informacijos sklaidos kanalai publikuos turinį? Kaip dažnai?
- Kokį turinį publikuoja Jūsų tiesioginiai konkurentai?

Turinio auditas ir optimizavimas

Turinio auditas yra turinio rinkodaros strategijos kūrimo dalis, kurios metu analizuojamas esamas ir planuojamas turinys. Jo tikslas nustatyti kokių veiksmų imtis optimizuojant turinį, nes orientuojamasi į darbų vykdymą (turinio kūrimą, redagavimą, optimizavimą ir t.t.) Audito metu atkreipiamas dėmesys į įvairius aspektus.

Aprašymų apimtis – kokia apimtis reikalinga siekiant sulaukti optimaliausio tikslinės auditorijos susidomėjimo? Ar jūsų skaitytojai teikia pirmenybę išsamiems aprašymams, ar užtenka informacijos apibendrinimo?

Informacijos pobūdis ir aktualumas – ar orientuojamasi į paslaugų aprašymus ir informacijos apie produktus pateikimą? Galbūt tikslinei auditorijai aktualesnė šalutinė tematika, susijusi su bendromis įmonės veiklomis?

Informacijos sklaidos periodiškumas – kaip dažnai reikalinga atnaujinti turinį bei jį pildyti, norint išlaikyti skaitytojų lojalumą?

Turinio pateikimas – ar informacijai perduoti pasitelkiamos įvairios vaizdinės priemonės (video, grafiniai elementai, infografikai ir kt.)?

Teisingas turinio optimizavimas paieškos sistemų varikliams – nors paieškos varikliai nuolat tobulėja, tačiau jie informaciją mato kitaip nei žmogus. Padėti jiems suprasti, kad publikuojamas turinys yra aktualus ir naudingas vartotojams, būtina. Tai galima padaryti pasitelkiant turinio optimizavimo metodus.

Turinio rinkodaros strategija turi būti suplanuota taip, kad ją būtų galima koreguoti. Lankstumas čia itin svarbus, nes klientų poreikiai keičiasi, todėl svarbu galėti prisitaikyti ir operatyviai reaguoti į naujienas. Susisiekite su mumis, pakonsultuosime turinio rinkodaros ir jo optimizavimo klausimais.

 

Turite klausimų? Parašykite mums, mielai atsakysime!

Siųsti klausimą